Sunday, January 17, 2016

AIR MATA

air mata. apa yang ada dengan air mata?
kenapa seseorang boleh menangis? kenapa aku menangis?
bila kita rasa kita cukup kuat, tapi kita tiba tiba terasa lemah, longlai dan sebak.. kita ta mampu lakukan apa yang diimpikan. air mata, anugerah ALLAH yang terindah keluar tiba tiba. 

kata orang, kalau kuat menangis, kita nampak lemah. 
bagi aku, menangis adalah satu proses bercakap dengan diri sendiri.. mungkin orang ta faham dan mungkin sebab aku mmg kaki menangis. 

kadang kadang, kita rasa ini tidak adil. tetapi, sesungguhnya perancangan yang maha esa lebih baik. mungkin ada sebab Dia uji aku macam ni, sebab Dia sayang. nak tengok aku mampu lepasi dugaan atau aku jatuh tersungkur. 

2016 tahun aku meningkat usia. dan semakin dekat dengan ajal. Mampukah aku....... (tears flow). 

to be continued...

No comments:

Post a Comment